středa 5. prosince 2012

Theresa // EDIT! // středa

Třetí den, třetí fáze analýzy. Dostala jsem seznam programu kostela a komunitního centra s přibližnými výměry. Některé jsem musela doplnit, tak jsem hloubala v Neufertovi nad rozměry kostelních lavic s klekátky. Mým úkolem pak bylo vytvořit z toho programogram návazností jednotlivých prostor a funkcí. Kvůli problémům s počítačem jsem upgradovala na jiný, s logem.


Odpoledne bylo dokonáno a šup na nástěnku. Ivan se hned vrhnul na spočítání přibližného rozpočtu. Tímto můj úkol s kostelem skončil. Jsem zvědavá jak to bude pokračovat, slíbili mi, že mě budou informovat o dalším vývoji. :)



Byla jsem zvědavá, co mě čeká dále. Lenka mi ukázala návrh interiéru obchodu s hudbou a velmi malým rozpočtem.



Jelikož mají Ediťáci rozjetých spoustu projektů najednou a tento ležel nějaký čas ladem, dostala jsem za úkol přijít s nějakými novými nápady. Zbytek dne jsem tedy strávila nad půdorysem obchodu a vymýšlela jsem varianty uspořádání prostoru.

Žádné komentáře:

Okomentovat